Explore the customer management add-on for SAP S/4HANA!

Introducing CRM in SAP S/4HANA

€ 29,90

Sofort verfügbar

110 Seiten, 2018
E-Book-Formate: PDF, EPUB, MOBI, Online
SAP PRESS, ISBN 978-1-4932-1790-8

What do sales and service look like in an SAP S/4HANA world? In this E-Bite, you’ll learn about the new SAP S/4HANA architecture and business models for customer management. See how lead and opportunity management help you generate and manage sales. Then, discover how quotes, orders, and service management work. Start planning your migration of CRM processes to SAP S/4HANA!

  • Discover SAP S/4HANA for customer management
  • Explore architecture and functionality for sales and service
  • Preview migration paths from SAP CRM to SAP S/4HANA
Inhalt

Ihr Browser ist veraltet und kann diese Funktion
nicht korrekt darstellen!

Bitte nutzen Sie einen aktuellen Browser, um die Leseprobe anzuzeigen.
Hier erfahren Sie, wie Sie auf einen aktuellen Browser updaten.

John Burton is a senior director of product management for SAP C/4HANA, SAP S/4HANA for customer management, and SAP CRM.

Autorenporträt

Diese Produkte könnten Sie auch interessieren

E-Bite

€ 29,90 inkl. MwSt.

Sofort verfügbar

DSAG Mitglieder
Der Rabatt wird im Warenkorb sichtbar

Kostenloser Versand
nach Deutschland, Österreich und in die Schweiz
Bequem zahlen
Kreditkarte, PayPal, Rechnung oder Bankeinzug
Schnelle Lieferung
Auch per Express
Wir sind gerne für Sie da
Hilfe zur Bestellung

Montag bis Freitag,
09:00 bis 17:30 Uhr
+49 228 42150-0

service@rheinwerk-verlag.de